Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    аналогичен проблем, но не само когато е стузена и топла го правеше, без забележки към вървежа на газ. Даваше грешки в моторчето за празен ход и в датчика за запалване. Смених компа и това изчезна, не знам дали и при теб е от това, но ти казвам какво съм направил аз до сега. Когато всичко свърши и колата е наред ще кажа със сигурност от какво е било.
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

    Comment


    • #62
      А отчиташе ли тези грешки на диагностиката,защото моята не записва никакви грешки ?!
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #63
        баси маси няколко дни карам с откачена ламбда сонда и познайте..... никаква файда,пак същите номера прави колата.
        Чудя се може ли да се провери дали компа не отчита грешно подадената му информация и да шашка мотора.... вече незнам кво да мисля. А и преди си набираше на пета като луда докрай а сега забавя след 5200-5300 оборота (около 190км/ч)
        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 17:11. Основание: Правопис
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          Колега колата има проблем само на бензин и ламбда контролът нее вързан към газовото.

          Днес карам доста с откачена ламбда сонда ама ефекта е същия ,пак заглъхва като е студена и забива леко предницата . А като е в движение (примерно на втора скорост) при около1200-1300 оборота като натисна газта рязко и има леко замисляне и след това се набира колата ( макар че това явление го прави и като е позагряла колата само че по-слабо изразено)
          Моята 155-ца едната я купих с такъв проблем.При ниски обороти на висока предавка,като подам газ и притрисаше и придърпваше,като е студена и като е топла.Колата е само на бензин,оказа се че кабелите даваха накъсо в капака над тях,като го махнах и колата се оправи,смених други,смених свещите и вече нямам проблеми.Мисълта ми е да видиш и тези неща.
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #65
            хммм.. моите кабели не минават под капак,а са свободни, иначе ги гледахмеи са ОК ама 100% гаранция няма. Иначе искрата си е ок ама нещо времената на отваряне на дюзите са кратки и сместта е малко бедна>
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              хммм.. моите кабели не минават под капак,а са свободни, иначе ги гледахмеи са ОК ама 100% гаранция няма. Иначе искрата си е ок ама нещо времената на отваряне на дюзите са кратки и сместта е малко бедна>
              A някой знае ли в какви норми трябва да е сместа на 155 2,5 V6 ?
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #67
                Сместа е различна в различните режими. Ти за кой питаш?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #68
                  Ами то на диагностиката има графа с една скала към ламбда сигнала и освен миливолтовият сигнал и тази скала се променя ( в различни цветове, мисля че бяха около 5-6 деления на скалата от синьо към зелено до червено което съответства на бедна , нормална и богата смес)
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Сместа е различна в различните режими. Ти за кой питаш?
                    Да това го знам, но имам впредвид дали смесите трябва да са като на TСпарк или са с по различни стойности.

                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Ами то на диагностиката има графа с една скала към ламбда сигнала и освен миливолтовият сигнал и тази скала се променя ( в различни цветове, мисля че бяха около 5-6 деления на скалата от синьо към зелено до червено което съответства на бедна , нормална и богата смес)
                    В тази скала предполагам не е универсална за различните коли - предполагам сместа трябва да е различна за турбо кола и атмосферна - или греша нещо.
                    Иначе сложих нова ламбда БОШ и новия дебитомер от UK, като покарам малко повече поне ще погледнем свещите да видим има ли признаци за бедна или богата смес.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #70
                      Ами то затова се избира марката и модела наколата като се прави диагностика за да се ползва съответният софтуер,който да обработи данните правилно.
                      А за новите ти придобивки и аз чакам да чуя какъв щее резултата. То за ламбдата е ясно щом е бош ама дебитомера ми е интересен (дано да е читав). Иначе и свещите ще си кажат как е работата,а и една диагностика щее добре да си направиш

                      ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Чудя се може ли да се провери дали компа не отчита грешно подадената му информация и да шашка мотора.... вече незнам кво да мисля.
                      Някой има ли идея за този ми въпрос ?!
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Ами то затова се избира марката и модела наколата като се прави диагностика за да се ползва съответният софтуер,който да обработи данните правилно.
                        А за новите ти придобивки и аз чакам да чуя какъв щее резултата. То за ламбдата е ясно щом е бош ама дебитомера ми е интересен (дано да е читав). Иначе и свещите ще си кажат как е работата,а и една диагностика щее добре да си направиш

                        ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:30 ----------


                        Някой има ли идея за този ми въпрос ?!
                        За свещите сложил съм нови Денсо Иридиум IW22. Напълних резервоара в неделя (събота сложих новия дебитомер) и утре ще заредя пак догоре да видя как е разхода ( за сега по стрелка ми се вижда , че е по добър, но най-сигурно "пълно-пълно)
                        Ти праавил ли си настройки на газ анализатор и къде прави тази диагностика, с какъв софтуер?
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #72
                          на гасанализатор не съм настрийвал,а диагностиката ми я прави един авер който прави предимно италиянски коли и си купи от холандия диагностиката ( взе я като ходи да купува коли от там) и има софтуеър за всички италянски коли.

                          ---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

                          А вървежа как е с новият дебитомер и ламбда.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            на гасанализатор не съм настрийвал,а диагностиката ми я прави един авер който прави предимно италиянски коли и си купи от холандия диагностиката ( взе я като ходи да купува коли от там) и има софтуеър за всички италянски коли.

                            ---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

                            А вървежа как е с новият дебитомер и ламбда.
                            Aми най осезаема разлика във вървежа видях, когато смених наведнъж кабели, свещи и ламбда. Разликата беше осезаема , като разликата когато си бях чипнал дизела на времето.
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #74
                              Супер,аз като смених ламбдата и свещите не усетих кой знае каква разлика ама нямам кинти и за кабели. Макар че не мога да съм сигурен дали има ефект от смяната на свещите и сондата защото колата ми вече си правеше номерата за които съм пуснал темата и не мога да кажа какъв е ефекта за жалост.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #75
                                А преди да ги смениш правеше ли ги тия номера?
                                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                                Alfa 166 2.4 3 ex
                                155 1.8 MY 95 sport

                                Comment

                                Working...
                                X